Tag dit kørekort her, sammen når vi målet hurtigt og sikkert!

En seriøs køreskole, der tager hånd om dig

Hos os kommer der ikke skjulte gebyr udover, det i ser her på siden. Vi har ikke “glemt” at nævne ekstra udgifter, som hos mange andre. Vores gratis introduktion tæller samtidigt for første teorilektion. Her vil vi fortælle dig hvordan man tager et kørekort. Samtidigt gennemgår vi også en helt masse praktiske ting omkring kørekortet.

Din køreskole

KØREUNDERVISNING

Vanløse Køreskole giver dig seriøs og holdnings præget undervisning. Vores kørelærere er altid velforberedte og opdaterede på de nyeste regler, det sikrer dig at du får den bedst mulige teori- og køreundervisning. Vanløse køreskole tilbyder Køreundervisning og teori til personbil.

Teori undervisning foregår på storskærm som hold, hvor vi kan holdnings bearbejde eleverne til at få en god sund og tryk adfærd i trafikken og derved være med til at skabe sikker bilister i fremtiden. Når du begynder på den praktiske køreundervisning, bliver du tilknyttet en fast kørelærer, som følger dig fra start til slut. Således at du har god mulighed for at blive fortrolig med det køretøj som du skal anvende under forløbet.

Inge skjulte gebyrer

START I DAG HOS OS

Hos Vanløse Køreskole tilbyder vi fleksible køretimer uden aften og weekend tillæg. Det betyder, at du frit vælge, hvilke tider der passer dig bedst.

Vi sikrer høj kvalitet i vores klasser, og at der at sat nok tid til uddannelsen for hver eneste elev – Som med så mange andre ting gør øvelse mester, og det tager mange år, at blive en god og sikker bilist.

Din sikkerhed for valg af køreskole

Vanløse Køreskole er medlem af Dansk Kørelærer Union

Som medlem af dansk kørelærer union er Vanløse køreskole altid opdateret med lovgivning på køreundervisningsområdet og dette er din garanti for at vi har de højeste standarder for undervisning, både når det gælder teori og den praktisk køreundervisning og dette afspejler sig i vores høje beståelse procent.

Derudover fungere de også som Ankenævn og Garantifond – en ekstra sikkerhed for dig. De elever, der er uheldige med valg af køreskole og mener at være berettiget til erstatning for dårlig behandling, har mulighed for at klage til Ankenævn for Køreundervisning, der er det eneste offentligt godkendte ankenævn.

Det siger vores elever om Vanløse Køreskole

Kundeanmeldelser

Din foretrukne køreskole

Vi stiller krav

Vores instruktører har flere års erfaringer bag sig. De fleste er uddannet og med mange års erfaring, som er garant for kvalitet.

Luksuspakken

Få lagt alle dine køretimer efter skole og arbejdstid efter kl.16:00 og i weekender og bestå din køreuddannelse nemt og hurtigt.

Dansk Kørelærer Union

Som medlem af dansk kørelærer union er vi altid opdateret med lovgivning på køreundervisningsområdet og dette er din garanti.

Kom til gratis holdstart

Gratis introduktion

Kom til en gratis og uforpligtende introduktion og hør nærmere omkring køreuddannelsen.
Så får du også muligheden for at se skolen og møde kørerlærerne.

Samtidigt gennemgår vi også en helt masse praktiske ting omkring kørekortet.

KØREUNDERVISNING TIL 17 ÅRIGE HOS VANLØSE KØRESKOLE

Fra 1. januar 2017 starter en 3 årige forsøgsordning hvor man som 17 årige kan køre bil sammen men en erfaren bilist som ledsager. Efter d.1 januar 2017 kan du starte på køreskolen, når du er fyldt 16 år og 9 måneder, dog kan du først gå op til den praktiske prøve når du er fyldt 17 år.

Til intro aften gennemgår vi detaljeret de nye regler med eleverne. Du kan læse mere om forsøgsordningen på sikkertrafik.dk